تبلیغات
آموزش ایروبیك | تناسب اندام آموزش ایروبیك | تناسب اندام

خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش ایروبیک برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و سلامت با این رشته ورزشی هستند

خرید آموزش ایروبیک

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 4DVD فقط 19800 تومان! شماره مجوز: ۱۲۵۴۸۷

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید
============================================

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۲:۵۴:۳۱ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:

دانلود كتاب چربی سوزی در 12 هفته

مقاله صفر تا صد چربی سوزی شامل 12 هفته:
برنامه تمرینی
پلن و برنامه غذایی
تمرینات شكم و برنامه هوازی
مقدار و نحوه مصرف مكمل ها
ویژه آقا و خانوم بدنساز


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۲:۴۶:۳۷ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:

دانلود كتاب تناسب اندام در 90 روز

در این كتاب به بررسی موانع و مشكلات موجود بر سر راه ورزش كردن پرداخته شده، از قبیل موانع ذهنی كه بیشترین مشكلات را بر سر راه ورزش كردن قرار میدهند، سپس با بررسی دقیق موانع و ارائه راهكار برای هركدام آنها تلاش می شود تا ورزش كردن را به بخشی از عادات زندگی روزانه خود تبدیل كنیم، همچنین در انتها نحوه انجام حركات صحیح ورزشی به شما آموزش داده خواهد شد.

 


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۲:۱۵:۱۹ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:

دانلود كتاب 110 اصل طلایی تناسب اندام

تناسب اندام به معنای لاغر بودن، داشتن كمر باریك یا عضلات حجیم نیست. بلكه تركیبی از شاخص هایی است كه ما را قادر می سازد از تمام توانایی های بالقوه خود در فعالیت های شدید بدنی استفاده كنیم. در این كتاب به طور خلاصه با 101 نكته طلایی كه برای تناسب اندام باید رعایت نمایید ، آشنا خواهید شد، رعایت هر كدام از این راهكارها شما را یك گام به تناسب اندام نزدیك تر می نماید.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۲:۲۰ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:
مزایای شگفت انگیز ورزش ایروبیك

برای تمام مردان و زنانی كه از سیب و گلا‌بی بودن هیكلشان جان به لب شده‌اند ایروبیك یك موهبت است
ایروبیك یعنی فعالیتی كه عضلات بزرگ را به كار می‌گیرد، حداقل ۱۲ دقیقه با حركات ریتمیك و موزون، در شرایطی كه سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به اكسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گیرد. ایروبیك جزء‌ فعالیت‌های هوا‌رسان (شدت تمرین بالا و مدت تمرین پایین) است.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۰:۰۲ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:

تاثیر ایروبیك بر لاغری و رعایت نكات ضروری

گفتگو با دكتر شهرام صادقی، متخصص طب ورزشی
ورزش‌های ایروبیك، لااقل برای آنهایی كه اهل كلاس‌های بدنسازی و تناسب اندام‌اند، اسم آشنایی است؛ اما بهترین شرایط برای انجام این ورزش‌ها چیست؟ چه مشكلاتی در اثر انجام نادرست این ورزش‌ها پیش می‌آید؟ اینها سوالاتی است كه از دكتر شهرام صادقی، متخصص طب ورزشی، پرسیده‌ایم.

آقای دكتر! اگر موافق‌اید، بحث را از تعریف ورزش‌‌های ایروبیك شروع كنیم.
بله؛ ورزش‌های ایروبیك در واقع ورزش‌های هوازی هستند. ورزش‌های هوازی به ورزش‌هایی گفته می‌شود كه به طور منظم انجام شده و عضلات بزرگ بدن را درگیر می‌كنند و از نظر شدت و مدت هم در حدی هستند كه روی سیستم قلبی عروقی و تنفسی فشار می‌آورند و آنها را وادار به فعالیت بیشتر می‌كنند.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۶:۳۷ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:

آموزش تمرینات ایروبیك

فرهنگ لغت معنی لغت ایروبیك را به گردش آزاد اكسیژن یا هوا مشروط كرده است. در موجودات زنده، این به معنی مصرف اكسیژن در فرآیندهای سوخت و ساز در بدن است. تمرینات فیزیكی كه میزان مصرف اكسیژن در بدن را به علت انجام عملیات های انرژی بر خود، افزایش می دهند، را تمرینات ایروبیك می گویند. تمرینات ایروبیك (یا هوازی) از جمله مهم ترین تمرینات آمادگی جسمانی است و توسط بسیاری از ورزش دوستان توصیه شده است.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاریخ : ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۵:۲۱ | نویسنده : مربی ایروبیك | بازدید:

چه مقدار زمان برای ورزش ایروبیك مناسب است

چرا ۹۰ دقیقه ایروبیك در هفته ایده آل است ؟

این خیلی ساده انگاری است كه بگوئیم تمرین ورزشی می تواند از حمله ی قلبی جلوگیری كند. خیلی فاكتورهای دیگر در ایجاد حمله ی قلبی نقش دارد از جمله ژنتیك، آسیب های شریانی ناشی از فشار خون بالا و رگ های خونی تنگ شده. چیزی كه تكان دهنده است این است كه این ورزش می تواند از حمله ی قلبی جلوگیری كند، زیادی هم ساده انگاری نیست. در تعداد خیلی خیلی زیادی از مردم، ورزش كردن منظم می تواند به طرز قابل توجهی خطر بیماری های قلبی، خطر حملات قلبی (حتی اگر رگ ها تنگ شده باشند) و خطر حمله ی قلبی دوم را كاهش دهد. لیست علامت های بیماری های قلبی كه با ورزش می شود بر آنها غلبه كرد این است، فشار خون، استرس، سطح كلسترول، وزن و گردش خون.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]